REKLAMAATIOLOMAKE
Katso ehdotReklamaatiot suositellaan hoidettavaksi pelaajien vanhempien ja Teamprintin kesken. Näin joukkueenjohtajan ei tarvitse olla välikätenä.
Toimi näin:
1 Joukkueenjohtaja lähettää tämän sivun www-linkin reklamaation tekevälle vanhemmalle, jotta hän pääsee täyttämään lomakkeen.
2 Joukkueenjohtaja toimittaa tilausnumeron vanhemmalle, jolla tuote on tilattu, sillä sitä tarvitaan reklamaation tekemiseen.
3 Teamprint arvioi reklamaation aiheellisuuden 48 h sisään.
Yleiset ehdot
Katso yleisimmät reklamaatioaiheet alla olevasta listasta.
Reklamaatio on aiheellinen jos:
- Olemme toimittaneet väärän tuotteen, esim. väärä koko, numero tai väärä mainos
- Tuote hajoaa viikon sisällä normaali käytössä
- Logo tai painatus irtoaa 2 kuukauden sisällä
- Tuotteessa on valmistusvirhe, esim. tuote ei vastaa sovitettua mitoitusta tai värissä on selkeä virhe
Reklamaatio on aiheeton jos:
- Jos tuote on toimitettu tilauksen mukaan
- Tuotteen toimituksesta on yli 2kk
- Tuote hajoaa kulutuksessa esim.
liukuu tekonurmella ja housut hajoaa
polvista - Vetoketju hajoaa käytössä
- Tuote on nukkaantunut
- Tuotteen hoito-ohjeita ei ole noudatettu, esim. pesty liian korkeassa lämpötilassa
Reklamaatio käsitellään näin:
- Täytä lomakkeen tiedot ja lähetä se meille
- Arvioimme reklamaation aiheellisuuden 48h sisällä
- Mikäli reklamaatio on aiheellinen, opastamme
miten toimitaan jotta saat korvaavan tuotteen tilalle - HUOM! Toimitamme aina täsmälleen samanlaisen tuotteen tilalle, eli kokoa tai painatusta ei voi vaihtaa